- Przy opcji zakupu na zamówienie proszę mieć na uwadze fakt, że każda sklejka różni się od siebie, ma inne ułożenie słojów, inne odcienie i nadruk może wyglądać inaczej niż na zdjęciu umieszczonym na stronie sklepu.
- Nie jesteśmy również w stanie zagwarantować idealnego odwzorowania kolorów zdjęć na stronie sklepu dziurawadecha.pl i mogą się znacznie różnić od rzeczywistych – wynika to z różnorodności dostępnego sprzętu komputerowego oraz jego indywidualnych ustawień, a w szczególności ustawień monitora i karty graficznej.
- W przypadku zakupu produktów, które są na stanie magazynowym istnieje możliwość ich zwrotu w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki. Koszty zwrotu towarów po dokonanym odstąpieniu od umowy sprzedaży pokrywa Klient.
- W przypadku, gdy produkty oferowane w sklepie są na indywidualne zamówienie Użytkownika, Galeria Sosnowa Andrzej Flak odpowiada za wady fizyczne lub prawne oferowanych Towarów na zasadzie art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
- Towar zakupiony w Sklepie może być reklamowany z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jej niezgodności z zawartą umową sprzedaży.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta e-mailem na adres kontakt@dziurawadecha.pl oraz drogą pocztową, listem poleconym poprzez odesłanie towaru wraz z pisemnym opisem wady, daty oraz okoliczności jej powstania na adres siedziby firmy to jest Galeria Sosnowa, ul. Starzyńskiego 5,05-075 Warszawa z dopiskiem: „Reklamacja dziurawadecha.pl”
- Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia następnego od otrzymania przez Sklep przesyłki zawierającej reklamowany Towar.
- Jeżeli Towar ma wady, Klientowi przysługują następujące roszczenia na podstawie art. 556 oraz art. 561 Kodeksu cywilnego:
a) złożenie świadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny Towaru, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Towar na wolny od wad albo wadę usunie;
b) żądanie wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. - W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
- W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia towaru podczas transportu zaleca się, aby Klient sporządził w obecności kuriera protokół szkody.